### קניון חדש על חופי ים המלח: הזדמנות עסקית בלתי נדלית
מוטי גרין, שותף בחברת הנדל"ן ברקליס, מספר על הקניון החדש שנבנה בטיילת עין בוקק, ומציין את הפוטנציאל העסקי העצום הטמון במיקום הייחודי ליד ים המלח. "הנוף המרהיב והקרבה לשורת המלונות המובילים מושכים עסקים לפתוח סניפים בקניון", אומר גרין בזמן שהוא עומד על גג הקניון המתהווה. הקניון, הממוקם בלב אזור תיירותי פופולרי, צפוי להיפתח בעוד כארבעה חודשים, וכבר כ-60% מהחנויות בו נמצאות בשלבי השכרה. גרין מעריך כי לאחר החגים יושלם תהליך ההשכרה של עוד כ-20% מהשטחים.
חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפיו מאנגליה במהלך שהותו שם, מתמקדת בנכסים מניבים בתחום המסחרי והדיורי. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לחיים בישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בעיקר בבתי כנסת ובתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר אפילו את השכן שלך בבניין".
גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, רכישת בניין בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן ב-2014 רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל. גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של החברה, שמתמקדת בתיירות כגורם מרכזי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בעקבות המסחר באינטרנט, אך התיירות תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארצות הברית, מכיוון שלונדון היא ה