לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

"מוטי גרין מגלה: כיצד נוף לים ותיירות משכנעים שוכרים להצטרף לקניון החדש בעין בוקק"

"מוטי גרין מגלה: כיצד נוף לים ותיירות משכנעים שוכרים להצטרף לקניון החדש בעין בוקק"

### קניון חדש בעין בוקק מבטיח פוטנציאל תיירותי גבוה

מוטי גרין, שותף בחברת ברקליס, מספר על הקניון החדש שנבנה בטיילת עין בוקק ליד ים המלח, ועל האסטרטגיה שמאחורי הפרויקט. הקניון, שממוקם במרכז תיירותי חשוב, מתוכנן להיפתח בעוד כארבעה חודשים וכבר עכשיו 60% מהשטחים בו כבר מושכרים.

"המיקום הוא הכוח המניע", אומר גרין, "כאשר שוכרים פוטנציאליים מבקרים במקום, הם מתרשמים מהנוף הפתוח לים ומשורת המלונות הסמוכה. הם מבינים מיד את הפוטנציאל הגדול למשיכת תיירים ולקוחות". גרין מוסיף כי לאחר החגים הוא מצפה לסגור עוד 20% מהשטחים.

חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפים אנגלים במהלך שהותו באנגליה, מתמקדת בנדל"ן מניב במרכזים מסחריים ובקבצי דיור. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את השלוחה הישראלית של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לישראל, ומדגיש את ההבדלים בתחושת הקהילה.

בנוסף, גרין מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, שהייתה רכישת מבנה בית האופרה לשעבר באילת, ולאחר מכן רכישת מבנה החאן הסמוך. הוא מדגיש את האסטרטגיה העסקית של החברה, שמתמקדת בתיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בעקבות האינטרנט, אך התיירות תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארה"ב, מכיוון שלונדון היא העיר הכי מתוירת באנגליה, והתיירות שם לא נפגעה".

הקניון החדש בעין בוקק מציע תקווה לחיזוק התיירות באזור ולהצלחה כלכלית של השוכרים העתידיים.

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס