לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

"מוטי גרין חושף: חוויה חדשה בקניון טיילת עין-בוקק - נוף לים המלח ופוטנציאל עצ

"מוטי גרין חושף: חוויה חדשה בקניון טיילת עין-בוקק - נוף לים המלח ופוטנציאל עצ

### פוטנציאל תיירותי: קניון חדש בעין בוקק מושך שוכרים עוד לפני השלמת הבנייה

מוטי גרין, אחד ממייסדי חברת ברקליס, מציע חוויה מסחרית חדשה עם פתיחת הקניון החדש בטיילת עין בוקק, שממוקם במיקום אסטרטגי ליד ים המלח ובסמוך לשורה של מלונות. "המיקום הקרוב לים ולמלונות מעניק פוטנציאל עצום לשוכרים", אומר גרין, תוך שהוא מביט מגג הקניון החדש.

הקניון, שעדיין נמצא בשלבי הקמה וצפוי להיפתח בעוד כארבעה חודשים, כבר מצליח למשוך תשומת לב רבה. כ-60% מהשטחים בקניון כבר נמצאים בידי שוכרים, וגרין מציין כי הוא מצפה להגיע להסכמות עם עוד 20% מהשוכרים לאחר החגים.

חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפיו האנגלים בזמן שהתגורר באנגליה, מתמקדת בנדל"ן מניב ממרכזים מסחריים ומקבצי דיור. מאז שובו לישראל ב-2011, החברה רכשה מבנים נוספים באילת והקימה את השלוחה הישראלית שלה.

גרין מתאר את ההבדלים בין התרבות היהודית בחו"ל לבין ישראל: "בחו"ל, יהודים הם כמו אחים, נפגשים בבית הכנסת ובבית הספר, ויש המון במשותף. פה בישראל, את השכן שלך בבניין אתה לא מכיר".

בנוגע לאסטרטגיה העסקית, גרין מסביר כי החברה מתמקדת בתיירות כאסטרטגיה עיקרית. "אנחנו חושבים שהמגמה היא היחלשות המסחר בגלל האינטרנט. הצריכה באינטרנט רק תלך ותזנק, וזה על חשבון הקמעונאות. באמריקה האינטרנט צומח וקניונים נטושים. אבל בלונדון, המצב שונה, שם המסחר לא נפגע כמו בארה"ב, מכיוון שלונדון היא העיר הכי מתוירת באנג

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס