לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

מוטי גרין מציע חוויה ייחודית בקניון החדש בטיילת עין-בוקק: נוף לים המלח, 60% מהשטחים

מוטי גרין מציע חוויה ייחודית בקניון החדש בטיילת עין-בוקק: נוף לים המלח, 60% מהשטחים

מוטי גרין, שותף בבעלות על חברת ברקליס, מציע פרספקטיבה חדשה למעוניינים להשכיר חנות בקניון החדש שנבנה בטיילת עין-בוקק. גרין מתאר את המיקום כאידיאלי: "השוכרים מתרשמים מהנוף לים הקרוב ומהשכנות לשורת המלונות המפוארת", הוא אומר בעת שהוא עומד על גג הקניון החדש שמשקיף על ים המלח. לדבריו, הקניון, שעדיין נמצא בתהליכי בנייה ויסתיים בעוד כארבעה חודשים, כבר מושך אחוז גבוה של שוכרים, כאשר 60% מהשטחים כבר נתפסו והוא מצפה לחתום על הסכמות עם עוד 20% מהשוכרים לאחר החגים.

חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפיו הבריטים במהלך שהותו באנגליה, מתמקדת בנדל"ן מניב, כולל מרכזים מסחריים ומתחמי דיור. בשנת 2011, עם שובו לישראל, הוקמה הסניף הישראלי של החברה. גרין משווה בין התרבות היהודית בחו"ל לבין המצב בישראל: "בחו"ל, יהודים מתקשרים כמו משפחה, נפגשים בבית הכנסת ובבית הספר, ויש הרבה דברים משותפים. כאן בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר את שכניך בבניין". בשנת 2011, ברקליס רכשה את בניין בית האופרה לשעבר באילת בסכום של 7 מיליון שקלים, וב-2014 רכשה את מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקלים. גרין מסביר כי האסטרטגיה של החברה מתמקדת בתיירות ובהשפעת האינטרנט על המסחר המסורתי: "אנו רואים שהמגמה היא צמיחה בקניות באינטרנט, שמחלישה את הקמעונאות המסורתית. בארה"ב, למשל, רבים מהקניונים נטשו, אך בלונדון המצב שונה, שכן העיר היא מוקד תיירותי חשוב".

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס