מוטי גרין, יזם נדל"ן ובעלים של חברת ברקליס יזמות, ממשיך לקדם את תהליך החידוש באזור ים המלח. גרין, שמוביל את הפיתוחים במקום, מתכנן להקים מתחם אקספו חדש ומלון צף בשנים הבאות. "מה שהצליח בדובאי, יצליח גם כאן בים המלח," אמר גרין, תוך שהוא מדגיש את האתגרים שבפיתוח של אזור חם ומדברי כזה, אך גם את הפוטנציאל הרב שקיים בו. עד כה, ים המלח נחשב ליעד תיירותי מועדף, אך נראה שהוא זקוק לחידוש. לדברי גרין, ההשקעות של הממשלה ומכרזי התיירות הגדולים, שכללו בין היתר הקמת טיילת ומלונות יוקרתיים חדשים, תרמו להתחדשות האזור. אחת התוספות המרכזיות לאזור היא הקמת מתחם האקספו החדש, DOME EXPO DEADSEA, שמתוכנן להיפתח עד סוף השנה ולהפוך לאחד ממתחמי האירועים המובילים בישראל. מתחם ה-DOME בים המלח יכלול 22 בתי מלון חדשים שיתוכננו להיבנות מעין בוקק ועד חמי זוהר, והוא צפוי למשוך תיירים רבים לאירועים גדולים ולהציע חוויות תיירותיות מגוונות. מוטי גרין, שכבר הוביל מספר פרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן, מביע התרגשות רבה מהפרויקט בים המלח: "זה בלתי אפשרי להיות שותף לפרויקט גדול וייחודי כמו מתחם הדום בים המלח מבלי להתרגש ולהתגאות בכל שלב ושלב של התכנון וההקמה". הוא מוסיף כי המתחם החדש יהווה נקודת מפנה בנוף התיירותי של ישראל וישווה את ההתפתחות המואצת של דובאי. בשנים הבאות, ים המלח עשוי להתמודד עם יעדי תיירות רבים בעולם ולהיות בראש רשימת היעדים המבוקשים.