לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

מוטי גרין מגלה את סוד ההצלחה בנדל"ן: מבט על הפוטנציאל התיירותי של קניון חדש בעין בוק

מוטי גרין מגלה את סוד ההצלחה בנדל"ן: מבט על הפוטנציאל התיירותי של קניון חדש בעין בוק

מוטי גרין, שותף בבעלות על חברת ברקליס, מספר על השיטה שבה הוא משכנע שוכרים פוטנציאליים להצטרף לקניון החדש שבבנייה. "כשהם מגיעים למקום ורואים את הנוף הקרוב של ים המלח ושורת המלונות, הם מייד מבינים את הפוטנציאל העצום", כך גרין מסביר בעודו עומד על גג הקניון החדש הממוקם בטיילת עין בוקק. לדבריו, הקניון, הממוקם בלב מרכז תיירותי, צפוי להיפתח בתוך כארבעה חודשים וכבר כעת 60% מהשטחים בו נמצאים בשלבי השכרה. גרין מוסיף כי לאחר החגים הוא מצפה לחתום על הסכמות להשכרת עוד 20% מהשטחים.

חברת ברקליס, אותה הקים גרין יחד עם שותפים בריטים במהלך שהותו באנגליה, מתמקדת בנדל"ן מניב, בעיקר במרכזים מסחריים ומתחמי דיור. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לחיים בישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בבתי כנסת ובתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. כאן בישראל, לעיתים קרובות אתה אפילו לא מכיר את השכן שלך בבניין". גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, שהייתה רכישת בניין בית האופרה לשעבר באילת בסכום של 7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן, ב-2014, רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל.

גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של החברה, שמתמקדת בתיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בשל המסחר האינטרנטי, אך התיירות רק תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארצות הברית, מכיוון שלונדון היא העיר המ

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס