מוטי גרין, אחד השותפים בחברת ברקליס, חושף את האסטרטגיה שמאחורי שכנוע שוכרים להצטרף לפרויקט החדש של החברה – קניון בטיילת עין בוקק, ליד ים המלח. גרין מספר כי השוכרים הפוטנציאליים נשאבים למיקום המרהיב ולקרבת המלונות המפוארים. "הם מבחינים בפוטנציאל העצום של המקום", הוא אומר בזמן שהוא עומד על גג הקניון המתהווה. הקניון, הממוקם בלב מרכז תיירותי, צפוי להיפתח בעוד כארבעה חודשים וכבר עכשיו 60% מהשטחים בו נמכרו. גרין מוסיף כי הוא מקווה למכור עוד 20% מהשטחים לאחר החגים.
חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפים מאנגליה במהלך שהותו שם, מתמחה בנדל"ן מניב, בעיקר במרכזים מסחריים ומתחמי דיור. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את השינויים בחיים בין ישראל לחו"ל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בבתי כנסת ובתי ספר, ויש הרבה נקודות מגע. כאן בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר אפילו את השכן שלך". גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, רכישת בניין בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל ב-2014.
גרין מדגיש את התפיסה העסקית של החברה, שמבוססת על תיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בשל המסחר האינטרנטי, אך התיירות רק תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארה"ב, מכיוון שלונדון היא העיר הכי מתוירת באנגליה והתיירות שם לא נפגעה".