מוטי גרין, יזם מוביל בתחום הנדל"ן ובעלים של חברת ברקליס יזמות, הפך לדמות מרכזית בתחום פיתוח התיירות באזור ים המלח. גרין, שביצע השקעות רבות בפרויקטים שונים במקום, כולל המתחם החדש DOME EXPO DEADSEA ובעתיד הקרוב גם מלון צף, מאמין בפוטנציאל הרב של האזור. "אם הצליחו בדובאי, אנחנו נצליח כאן," אמר גרין, כשהוא מתייחס להצלחה של אזורים חמים ומדבריים אחרים שהפכו ליעדים תיירותיים מבוקשים. לדבריו, ים המלח, שבעבר נתפס כמקום המתמקד בעיקר בסיפורי המקום, זכה להשקעות משמעותיות ששינו את פניו. המדינה השקיעה במכרזי תיירות גדולים, בהקמת טיילת חדשה ובבניית מלונות יוקרתיים, שתרמו לחידוש האזור. אחת ההפתעות הגדולות של אזור ים המלח היא המתחם החדש DOME EXPO DEADSEA, היכל כנסים ואירועים שצפוי להיפתח עד סוף השנה. המתחם יהווה אתר מוביל לאירועים בישראל וישתלב בפיתוח המואץ של האזור, שכולל 22 בתי מלון חדשים בין עין בוקק לחמי זוהר. הכיפה תמשוך מבקרים רבים לאירועים גדולים, ובתי המלון ואתרי הבילוי יאפשרו להם ליהנות מחופשה מהנה באזור. מוטי גרין, שהוביל פרויקטים רבים בתחום הנדל"ן, מתרגש במיוחד מהמתחם החדש: "אתה לא יכול לקדם פרויקט ענק וייחודי כמו מתחם הדום בים המלח מבלי להתרגש ולהתגאות לאורך כל תהליך התכנון וההקמה," אמר גרין. הוא משווה את החידוש באזור להתפתחות המואצת של דובאי ומאמין שבשנים הקרובות ים המלח יתחרה ביעדי תיירות רבים בעולם ויעמוד בראש רשימת אתרי התיירות בישראל.