מוטי גרין, יזם נדל"ן ובעלים של חברת ברקליס יזמות, ממשיך להוביל את השינוי באזור ים המלח. גרין, שנמצא בחזית הפיתוח באזור, מתכנן להקים מתחם אקספו חדש ומלון צף בשנים הבאות. "אם זה עבד בדובאי, זה יעבוד גם בים המלח," אמר גרין, תוך שהוא מדגיש את האתגרים שבפיתוח אזור חם ומדברי כמו ים המלח, אך גם את הפוטנציאל הרב שטמון בו.
עד כה, ים המלח נחשב ליעד תיירותי מוביל, אך חסרה בו חדשנות. לדברי גרין, ההשקעות הממשלתיות ומכרזי התיירות הגדולים שכללו הקמת טיילת ומלונות יוקרתיים חדשים, תרמו לחידוש האזור. אחת ההופעות הבולטות בתהליך זה היא הקמת מתחם האקספו החדש, DOME EXPO DEADSEA, שמתוכנן להיפתח עד סוף השנה ולהפוך לאחד ממתחמי האירועים המובילים בישראל.
מתחם ה-DOME בים המלח יכלול 22 בתי מלון חדשים שיתוכננו להיבנות מעין בוקק ועד חמי זוהר, והוא צפוי למשוך תיירים רבים לאירועים גדולים ולהציע חוויות תיירותיות מגוונות. מוטי גרין, שכבר הוביל מספר פרויקטים גדולים בתחום הנדל"ן, מביע התרגשות רבה מהפרויקט בים המלח: "זה בלתי אפשרי להיות שותף לפרויקט גדול וייחודי כמו מתחם הדום בים המלח מבלי להתרגש ולהתגאות בכל שלב ושלב של התכנון וההקמה". הוא מוסיף כי המתחם החדש יהווה נקודת מפנה בנוף התיירותי של ישראל וישווה את ההתפתחות המואצת של דובאי. בשנים הבאות, ים המלח עשוי להתמודד עם יעדי תיירות רבים בעולם ולהיות בראש רשימת היעדים המבוקשים.