לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

"מוטי גרין מסביר איך נוף הים וקרבת המלונות מבטיחים הצלחה בשיווק חנויות בקניון ים המ

"מוטי גרין מסביר איך נוף הים וקרבת המלונות מבטיחים הצלחה בשיווק חנויות בקניון ים המ

מוטי גרין, אחד מבעלי חברת ברקליס, מציע חוויה ייחודית לכל מי שמעוניין לשכור חנות בקניון החדש שבטיילת עין-בוקק. "כשהשוכרים רואים את הים ממש קרוב ואת שורת המלונות הסמוכים, הם מבינים את הפוטנציאל", אומר גרין בזמן שהוא עומד על גג הקניון החדש שליד ים המלח. גרין מספר כי הקניון, שנמצא בשלבי הקמה ויסתיים בעוד כארבעה חודשים, כבר מצליח למשוך שוכרים רבים. כ-60% מהשטחים כבר מושכרים, והוא מצפה להגיע להסכמות עם עוד 20% מהשוכרים לאחר החגים.

חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפיו האנגלים בזמן שהתגורר באנגליה, מתמקדת בנדל"ן מניב ממרכזים מסחריים ומקבצי דיור. בשנת 2011, עם עלייתו לישראל, הוקמה השלוחה הישראלית של החברה. גרין מספר על ההבדלים בין התרבות היהודית בחו"ל לבין ישראל: "בחו"ל יהודים הם כמו אחים, נפגשים בבית הכנסת ובבית הספר, ויש המון במשותף. פה בישראל, את השכן שלך בבניין אתה לא מכיר".

בשנת 2011, ברקליס רכשה את מבנה בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל, וב-2014 רכשה את מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל. גרין מסביר כי האסטרטגיה של החברה מתמקדת בתיירות: "אנחנו חושבים שהמגמה היא היחלשות המסחר בגלל האינטרנט. הצריכה באינטרנט רק תלך ותזנק, וזה על חשבון הקמעונאות. באמריקה האינטרנט צומח וקניונים נטושים. האינטרנט גרם לקמעונאות להתרסק". עם זאת, בלונדון המצב שונה, שם המסחר לא נפגע כמו בארה"ב, מכיוון שלונדון היא העיר הכי מתוירת באנגליה. "הסוד הוא התיירות

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס