מוטי גרין, שותף בבעלות על חברת ברקליס, חושף את האסטרטגיה שבה הוא מצליח לגייס עסקים להשתתף בפרויקט הקניון החדש שכרגע נבנה בעין בוקק. גרין מזמין את השוכרים הפוטנציאליים לסיור באתר הבנייה, כדי שיראו בעצמם את הנוף המדהים של ים המלח ואת המיקום המושלם ליד רצף המלונות היוקרתיים. "כשהם רואים את הנוף, הם מבינים את הפוטנציאל האדיר של המקום", אומר גרין מעל גג הקניון שעדיין נבנה. הוא מוסיף כי הקניון, שממוקם במרכז אזור תיירותי מבוקש, צפוי להיפתח בעוד כארבעה חודשים, וכי כבר כעת 60% מהשטחים בו נמצאים בשלבי השכרה. לאחר החגים, מצפה גרין לחתום על חוזים עם עוד כ-20% מהשוכרים.
חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפיו מאנגליה במהלך שהותו שם, מתמקדת בנדל"ן מניב ובפרויקטים מסחריים ומגורים. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לבין ישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בבתי כנסת ובבתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר את השכן שלך". גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, שהייתה רכישת מבנה בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל ב-2014. גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של ברקליס, שמתמקדת בתיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בשל האינטרנט, אבל התיירות רק תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במ