לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

מוטי גרין, שותף בבעלות על חברת ברקליס, מגלה את סודות השכנוע להשכרת חנויות בקניון הח

מוטי גרין, שותף בבעלות על חברת ברקליס, מגלה את סודות השכנוע להשכרת חנויות בקניון הח

מוטי גרין, אחד מבעלי חברת ברקליס, חושף את הטקטיקה שבה הוא משכיל לשכנע עסקים פוטנציאליים לקחת חלק בפרויקט הקניון החדש שכעת נבנה בעין בוקק. גרין מזמין את השוכרים העתידיים לבקר באתר הבנייה, שם הם יכולים להתרשם מהנוף המרהיב של ים המלח ומהמיקום האטרקטיבי ליד שורת המלונות המפוארת. "הם רואים את הנוף ומבינים את הפוטנציאל הגדול של המקום", מסביר גרין מעל גג הקניון המתהווה. הוא מוסיף כי הקניון, הנמצא בלב אזור תיירותי פופולרי, צפוי להיפתח בעוד כארבעה חודשים, וכי כבר כעת 60% מהשטחים בו נמצאים בתהליך השכרה. לאחר החגים, צופה גרין לחתום על הסכמים עם עוד כ-20% מהשוכרים.

חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפים מאנגליה במהלך שהותו שם, מתמקדת בנדל"ן מניב ובפרויקטים מסחריים ודיוריים. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את השלוחה הישראלית של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לבין ישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בבתי כנסת ובתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר את השכן שלך". גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, שהייתה רכישת מבנה בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל ב-2014. גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של ברקליס, שמתמקדת בתיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בשל האינטרנט, אבל התיירות רק תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס