מוטי גרין, אחד השותפים בחברת ברקליס, חושף את האסטרטגיה שלו למשיכת עסקים לקניון החדש שבטיילת עין בוקק ליד ים המלח. "הנופים המדהימים של ים המלח והמיקום הקרוב לשורה של מלונות מראים לעסקים את ההזדמנות הגדולה שקיימת כאן", מסביר גרין בעודו עומד על גג הקניון. הקניון נמצא בלב אזור תיירותי והוא צפוי להיפתח בעוד כארבעה חודשים, כאשר 60% מהחנויות שבו כבר נמכרו. גרין מוסיף כי לאחר החגים הוא מצפה להשלים את השכרה של עוד 20% מהשטחים.
חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפיו מאנגליה במהלך שהייתו שם, מתמקדת בנכסים מניבים בתחום המסחרי והדיורי. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לחיים בישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בעיקר בבתי כנסת ובתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר אפילו את השכן שלך בבניין".
גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, רכישת בניין בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן ב-2014 רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל. גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של החברה, שמתמקדת בתיירות כגורם מרכזי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בעקבות המסחר באינטרנט, אך התיירות תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארצות הברית, מכיוון שלונדון היא העיר המתוירת ביותר באנגליה והתיירות שם לא נפגעה".