לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

מוטי גרין מחברת ברקליס חושף את האסטרטגיה למשיכת שוכרים לקניון החדש בעין בוקק: "הם

מוטי גרין מחברת ברקליס חושף את האסטרטגיה למשיכת שוכרים לקניון החדש בעין בוקק: "הם

מוטי גרין, אחד השותפים בחברת ברקליס, מספר על התהליך שבו הוא משכנע עסקים לפתוח סניפים בקניון החדש שנבנה כעת בטיילת עין בוקק, ליד ים המלח. "כשהם רואים את נוף ים המלח ואת שורת המלונות הסמוכה, הם מבינים את ההזדמנות העסקית הגדולה שמחכה להם כאן", אומר גרין בעודו עומד על גג הקניון. הקניון, הממוקם בלב אזור תיירותי פופולרי, צפוי להיפתח בתוך כארבעה חודשים, וכבר נמצאים 60% מהחנויות בו בשלבי השכרה. גרין מוסיף ואומר כי לאחר החגים הוא מצפה להשלים השכרה של עוד 20% מהשטחים.

חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפים מאנגליה במהלך שהותו שם, מתמקדת בנכסים מניבים בתחום המסחרי והדיורי. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לחיים בישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בעיקר בבתי כנסת ובתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר אפילו את השכן שלך בבניין". גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, רכישת בניין בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן ב-2014 רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל.

גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של החברה, שמתמקדת בתיירות כגורם מרכזי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בעקבות המסחר באינטרנט, אך התיירות תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארצות הברית, מכיוון שלונדון היא העיר המתוירת ביותר באנגליה והתיירות שם לא נפגעה".

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס