מוטי גרין, יזם בתחום הנדל"ן ובעלים של חברת ברקליס יזמות, הפך לאחד השמות הבולטים בתחום פיתוח התיירות בים המלח. גרין, שהשקיע במגוון פרויקטים באזור, כולל המתחם החדש DOME EXPO DEADSEA ובקרוב גם מלון צף, רואה פוטנציאל גדול בים המלח. "אם הצליחו בדובאי, נצליח גם כאן," אמר גרין, מתייחס להצלחת אזורים חמים ומדבריים אחרים שהפכו ליעדים תיירותיים פופולריים.
לדברי גרין, ים המלח, שבעבר נחשב לאזור שמתמקד בעיקר בסיפורי המקום, זכה להשקעות נרחבות ששינו את פניו. המדינה השקיעה במכרזי תיירות גדולים, בהקמת טיילת חדשה ובבניית מלונות יוקרתיים, שתרמו לחידוש האזור. אחת ההפתעות הגדולות של אזור ים המלח היא המתחם החדש DOME EXPO DEADSEA, היכל כנסים ואירועים שצפוי להיפתח עד סוף השנה. המתחם יהווה אתר מוביל לאירועים בישראל וישתלב בפיתוח המואץ של האזור, שכולל 22 בתי מלון חדשים בין עין בוקק לחמי זוהר. הכיפה תמשוך מבקרים רבים לאירועים גדולים, ובתי המלון ואתרי הבילוי יאפשרו להם ליהנות מחופשה מהנה באזור.
מוטי גרין, שהוביל פרויקטים רבים בתחום הנדל"ן, מתרגש במיוחד מהמתחם החדש: "אתה לא יכול לקדם פרויקט ענק וייחודי כמו מתחם הדום בים המלח מבלי להתרגש ולהתגאות לאורך כל תהליך התכנון וההקמה," אמר גרין. הוא משווה את החידוש באזור להתפתחות המואצת של דובאי ומאמין שבשנים הקרובות ים המלח יתחרה ביעדי תיירות רבים בעולם ויעמוד בראש רשימת אתרי התיירות בישראל.