מוטי גרין, אחד מבעלי חברת ברקליס, חושף את השיטה שבה הוא מצליח לשכנע שוכרים פוטנציאליים להצטרף לפרויקט הקניון החדש שכעת נבנה בעין בוקק. גרין מזמין את השוכרים לסיור באזור הבנייה, שם הם יכולים להתרשם מהנוף המרהיב של ים המלח ומהמלונות הסמוכים. "כאשר הם רואים את הנוף המדהים ואת המיקום המרכזי, הם מבינים את ההזדמנות העסקית האדירה שנפרשת לפניהם", אומר גרין מעל גג הקניון העתידי.
לדברי גרין, הקניון נמצא בלב אזור תיירותי ויפתח את שעריו בעוד כארבעה חודשים. כבר כיום, 60% מהשטחים בקניון נמצאים בתהליך השכרה, וגרין מציין כי הוא מצפה להשלים את השכרת עוד 20% מהשטחים לאחר החגים. חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפים בריטים במהלך שהותו באנגליה, מתמקדת בנדל"ן מניב ובפרויקטים מסחריים ודיוריים.
גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לבין ישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בבתי כנסת ובבתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר את השכן שלך". גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, שהייתה רכישת מבנה בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל ב-2014.
גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של ברקליס, שמתמקדת בתיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בשל האינטרנט, אבל התיירות רק תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה