לעמוד הראשי

כתבה על מוטי גרין באתר גלובס

מוטי גרין מסביר איך נוף הים והמלונות מושכים שוכרים לקניון החדש בעין בוקק: "התיירות תתח

מוטי גרין מסביר איך נוף הים והמלונות מושכים שוכרים לקניון החדש בעין בוקק: "התיירות תתח

מוטי גרין, שותף בחברת ברקליס, מסביר כיצד הוא משכנע שוכרים פוטנציאליים להשכיר חנות בקניון החדש שבבנייה. "כאשר הם מגיעים למקום ורואים את הנוף הפתוח לים ואת שורת המלונות, הם מבינים את הפוטנציאל הגדול", אומר גרין מעל גג הקניון החדש שנמצא בטיילת עין בוקק, ליד ים המלח. לדבריו, הקניון, שנמצא בלב מרכז תיירותי, ייפתח בעוד כארבעה חודשים וכבר עכשיו 60% מהשטחים בו כבר מושכרים. גרין מוסיף כי לאחר החגים הוא מצפה לסגור עוד 20% מהשטחים.

חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפים אנגלים בזמן שהותו באנגליה, מתמקדת בנדל"ן מניב במרכזים מסחריים ובקבצי דיור. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את השלוחה הישראלית של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בבתי כנסת ובתי ספר ויש הרבה דברים משותפים. בישראל, לעיתים קרובות אינך מכיר את השכן שלך בבניין". גרין גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, שהייתה רכישת מבנה בית האופרה לשעבר באילת ב-7 מיליון שקל ב-2011, ולאחר מכן ב-2014 רכשה את מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקל.

גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של החברה, שמתמקדת בתיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בעקבות האינטרנט, אך התיירות תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארה"ב, מכיוון שלונדון היא העיר הכי מתוירת באנגליה, והתיירות שם לא נפגעה".

קישור לכתבה על מוטי גרין באתר גלובס