מוטי גרין, אחד משותפי חברת ברקליס, מספר על האסטרטגיה שבאמצעותה הוא מושך שוכרים לקניון החדש הנבנה כעת בטיילת עין בוקק שליד ים המלח. "כשהם רואים את הנוף המרהיב של הים ושורת המלונות, הם מבינים את ההזדמנות הגדולה שנפרשת לפניהם", מסביר גרין בעודו עומד על גג הקניון העתידי. הקניון, הממוקם בלב אזור תיירותי פופולרי, צפוי להיפתח בתוך כארבעה חודשים, וכבר כיום 60% מהשטחים בו כבר נמכרו. לאחר החגים, גרין מצפה למכור עוד 20% מהשטחים.
חברת ברקליס, שהוקמה על ידי גרין ושותפים מאנגליה במהלך שהותו שם, מתמקדת בנדל"ן מניב, בעיקר במרכזים מסחריים ובמתחמי דיור. גרין, שעלה לישראל בשנת 2011 והקים את הסניף הישראלי של החברה, מתאר את ההבדלים בין החיים בחו"ל לבין החיים בישראל: "בחו"ל, הקהילה היהודית נפגשת בבתי כנסת ובבתי ספר, ויש הרבה דברים משותפים. כאן בישראל, לעיתים קרובות אתה אפילו לא מכיר את השכן שלך בבניין". הוא גם מזכיר את העסקה הראשונה של ברקליס בישראל, שהייתה רכישת מבנה בית האופרה לשעבר באילת בסכום של 7 מיליון שקלים ב-2011, ולאחר מכן, ב-2014, רכישת מבנה החאן הסמוך ב-60 מיליון שקלים.
גרין מדגיש את האסטרטגיה העסקית של החברה, שמתמקדת בתיירות כמנוף עיקרי להצלחה. "המגמה העולמית היא שהקמעונאות תיחלש בשל הקניות באינטרנט, אך התיירות רק תתחזק", הוא מסביר. "בלונדון לא חווינו ירידה במסחר כמו בארצות הברית, מכיוון שלונדון היא העיר המתוירת ביותר באנגליה והתיירות לא נפגעה".